در نومیدی بسی امید است...

خرید بک لینک
امروز با تمام وجود معنی این جمله رو درک کردم.

چقدر خوبه آدم های خوب در کنارم هستن. تو این شهر بودن با وجود تمام آدم های بد، آدم های خوب هم سر راهم قرار گرفتن. و من چه خوشبختم که آدم های خوبی در اطرافم دارم

و چه خوشبخت ترم که خدارو دارم. مرسی که کنارمی. مرسی که هستی. مرسی که آدمای خوب رو سر راهم قرار میدی.

بدون عنوان...

ما را در سایت بدون عنوان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 16:36

صفحه بندی