حالم خیلی بده، دوباره خلق پایین، دوباره حمله های عصبی، دوباره گریه، دوباره قند بالا، دوباره همه ی احساسات منفی.
مامانم میگه گلدون و کادوهایی که برات فرستاده رو براش بفرست. میدونم اگه من براش بفرستم اونم کادوهارو پس میفرسته و بیشتر اعصابم خورد میشه.
گلدونی که موقع خواستگاری آورده بودن دوتا برگ جدید آورد، دقیقا از روزی که تموم کردیم. تو این ۶-۷ماه برگاش میریخت، ولی وقتی تموم کردیم گل داد...
حالم خیلی بده...
دلم میخواد فقط از اینجا برم...
بدون عنوان...ما را در سایت بدون عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32