دیروز ۲۸ آذر۱۴۰۱ با خواهر و دوستم رفتیم بیرون کلی راه رفتیم و خندیدیم و خرید کردیم و برگشتیم باید بگم خیلی خوب بود. خیلی وقت بود انقدر نخندیده بودم...
دلم برای مهدی تنگ شده...
کاش بود باهم دوتایی میرفتیم بیرون...
♥ سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت 0:22 بـ ه قـلمـ غریبه ای آشنا ♥
بدون عنوان...ما را در سایت بدون عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111