راستی تو وقتی بقیه حال منو ازت میپرسن چی میگی؟
نمیدونم چرا از برخورد تیام خوشم نیومد انگار فکر میکرد من میخوام با رامین باشم یه جوری دارم خودمو بهش میچسبونم(!!!)
تصمیم گرفتم دیگه نرم دفترشون این دوبار هم رفتم بخاطر خودش بود.
حوصله اینو ندارم یکی فکر کنه من تو زندگیشم و میخوام آویزون باشم.
من تنها بدنیا اومدم تنها زندگی میکنم و تنها هم از این دنیا میرم.
به کسی احتیاج ندارم.
آخر این قصه هرچی میخواد بشه، بشه مهم نیست.
مهم زندگی من بود که با تو تباه شد....
بیخیال این دنیا و آدماش....
بدون عنوان...ما را در سایت بدون عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162