
پرهام(همکلاسیم) بهم پیام داده،یه پست فرستاده بود مبنی بر اینکه مشکلات رو حل کنید و رابطه ها خیلی ارزش دارن و...، پرسیدم این پست درمورد من صدق میکنه؟ میگه ممکنه در آینده پشیمون بشی(منظورش از تموم کردن رابطه ام بود)، روم نشد بگم پرهام من ۳ سال بخاطر خواست اون آدم با همه کس و همه چیز جنگیدم، حتی خودم. چقدر فشار روانی به خودم وارد کردم. تهش چی شد؟واقعیت اینه من پشیمون نمیشم. فقط برای خودم،عمرم، صداقتم، پاکی ام، دلم میسوزه.میخوام بشینم زار زار گریه کنم....حالم خیلی بده...پگاه رفیق ۷ سالم اومده خونمون...
ادامه مطلب